Вівторок
16 Квітня 24
16:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Котелевська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Головна Реєстрація Вхід
На допомогу батькам »
Зміст сайту школи

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Ваші

діти не діти вам.

Вони – сини і доньки туги Життя

за самим собою.

Вони приходять завдяки вам, але не від вас,

І, хоча вони з вами, вони не належать вам.

Ви можете давати їм вашу любов, але не ваші думки,

Бо у них є свої думки.

Ви можете дати прихисток їхнім тілам, але не їхнім душам,

Бо їхні душі мешкають у домі завтрашнього дня,

де ви не можете побувати навіть у мріях.

Ви можете прагнути бути схожими на них,

але не намагайтеся зробити їх схожими на себе.

Бо життя йде вперед і не затримується на дні вчорашньому.

Ви – лук, із якого ваші діти, як живі стріли, спрямовані вперед.

Стрілець бачить ціль на шляху нескінченності і згинає вас

Своєю силою, щоб стріли летіли швидко і далеко.

Нехай же ваш вигин у руці Стрільця стане вам у радість.

 

Каліл Джебран, «Пророк»

Для батьків першокласника.

Фізична готовність до школи

 

  • Вимірюйте зріст і вагу дитини протягом року раз на 3 місяці. Визначте динаміку. Це допоможе вам стежити за гармонійністю її фізичного розвитку.

Ви можете самостійно розрахувати, яким має бути зріст Вашої дитини. Для цього використовуйте формулу для визначення зросту дітей ( від 2 до 15 років):

100 + 6 * (n – 4), де n – вік дитини.

Для орієнтованого оцінювання маси дитини можна використовувати такі обчислення:

Дитина зі зростом 125 см має масу тіла 25 кг. Отже, на кожні 5 см понад «середні» 125 см до 25 кг додавайте 3 кг.

 Філіппінський тест.

Якщо дитина може через маківку затулити правою долонею ліве вухо, це свідчить про напівзростовий стрибок. Ваша дитина розвивається відповідно до свого віку.

  •   Вимірюйте обвід грудей вашої дитини на початку і наприкінці року, порівнюйте отримані дані із середніми показниками, використовуючи формулу

63 – 1,5 * (10 - n), де n – вік дитини.

  •  Намастіть стопу дитини олією. Поставте ногу на аркуш паперу. У випадку плоскостопості на аркуші залишиться повний відбиток стопи.

СІМ ПРАВИЛ УСПІШНОГО БАТЬКІВСТВА

  • Подавайте дітям приклад хорошої поведінки.
  • Змінюйте ситуацію, а не дитину.
  • Висловлюйте свої бажання позитивно.
  • Висувайте реальні вимоги.
  • Обирайте виховання без фізичного покарання та крику.
  • Допомагайте дітям вести себе краще, надаючи їм право вибору.
  • Прислухайтеся до того, що говорить ваша дитина.

пам’ятайте!

Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної їх поведінки та взаємопорозуміння!

 

як допомогти дитині вчитися

  • Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес – найкраща з мотивацій.
  • Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант завдання.
  • Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або, навіть, деякого регресу вашої дитини.
  • Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.
  •  У заняттях з дитиною треба знати міру. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, не врівноважена. Спробуйте визначити межі витривалості дитини, збільшуйте тривалість занять щоразу на невеликий відрізок часу.
  • Бажано використовувати ігрову форму занять, оскільки діти погано сприймають чітко регламентовані, повторювані, монотонні заняття.
  •   Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слова підтримки, частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість, тощо. Ніколи не порівнюйте свою дитину з іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу самооцінку.

СГду – як розпізнати?

(синдром гіперактивності і дефіциту уваги)

 

У хлопчиків зустрічається у 4,5 рази частіше, ніж у дівчаток.

Головна причина – вікові особливості будови і функціонування центральної нервової системи головного мозку.

  Основні прояви СГДУ:

  • Гіперактивність – діти не просто багато рухаються, а занадто багато рухаються:
  • метушливий, не може сидіти спокійно;
  • зривається з місця без дозволу;
  • безцільно бігає, йорзає в неадекватних для цього ситуаціях;
  • не може гратися в тихі ігри, спокійно відпочивати.
  • Імпульсивність – дії випереджають думку:
  • викрикує відповідь, не дослухавши запитання;
  • не може дочекатися черги;
  • забіякуватість.
  • Дефіцит уваги – дітям важко зосередитися:
  • нездатність виконувати завдання без помилок;
  • не чує звернену до нього мову;
  • не доводить до кінця розпочату роботу;
  • не може організувати свою діяльність;
  • губить речі, забуває;
  • легко відволікається;
  • мовні проблеми(читання, письмо, говоріння).

 

як мене виховувати?

(27 «не» або Настанови батькам)

 

Дорогі мої батьки! Я залишаюся дитиною, поки ви живі! І вдячна вам за це! Я бажаю вам лише здоров’я та любові! Живіть довго! І при цьому я теж живу! Я Є! Я прошу вас прочитати те, що вам необхідно знати, виховуючи мене!

Дорогі мої БАТЬКИ!

  1. Не псуйте мене. Я чудово знаю, що мені зовсім не потрібно все, що я прошу. Я просто перевіряю вас.
  2. Не бійтеся виявляти твердість у ставленні до мене. Так краще. Це надає мені впевненості.
  3. Не застосовуйте силу, щоб не переконати мене в тому, що сила – найголовніше на світі. Краще, якщо ви переконаєте мене, чому слід чинити саме так.
  4. Не будьте непослідовними. Це турбує мене і примушує намагатися робити те, що для мене непосильне.
  5. Не давайте обіцянок. Може статися так, що ви не зможете їх виконати. Це послаблює мою довіру до вас, а також може навчити мене не дотримуватись обіцянок, даних вам.
  6. Не піддавайтеся на мої провокації, коли я говорю чи роблю щось, щоб засмутити вас. Я знову перевіряю вашу міцність і стійкість.
  7. Не засмучуйтесь, коли я кажу «Я не люблю вас!» Це не так. Насправді, я хочу, щоб ви пошкодували про те, що вчини щодо мене. Це єдиний спосіб керувати вашою поведінкою зараз.
  8. Не примушуйте мене відчувати себе більш дорослою, ніж я є насправді.
  9. Не робіть за мене того, що я може зробити сам.
  10. Не звертайте забагато уваги на мої погані звички, щоб примусити дотримуватися їх. Переключіть мою увагу на мої кращі якості.
  11. Не робіть мені зауважень перед іншими людьми. Краще зробити це без свідків і тихо.
  12. Не обговорюйте мою поведінку під час конфлікту. В цей час я чомусь не дуже добре чую, а слухаюся ще гірше. Поговоримо про це пізніше, а ще краще – коли залишимося наодинці.
  13. Не читайте мені проповіді. Я і сама знаю, що таке добре, а що таке погано. Я дуже швидко вчуся.
  14. Не примушуйте мене сприймати свої помилки як мої якості. Я так розвиваюся і пізнаю світ, це – лише моя поведінка.
  15. Не прискіпуйтеся до мене. Інакше я буду захищатися і «оглухну».
  16. Не вимагайте пояснення моєї поганої поведінки. Я і сама не знаю, чому я це зробила. Краще поговоріть зі мною, підбадьорте мене, скажіть, що вірите мені!
  17. Не надто випробовуйте мою чесність. Мене легко залякати, щоб я сказала неправду.
  18. Не забувайте, що я люблю експериментувати. Так я вчуся, тому прошу вас змиритися із цим.
  19. Не захищайте мене від наслідків моєї поведінки. Я повинна вчитися на власному досвіді.
  20. Не звертайте надмірної уваги на мої болячки. Я можу навчитися імітувати погане здоров’я, якщо побачу, що це привертає до мене багато уваги. Поясніть мені, як важливо і цінно бути здоровим. Допоможіть мені самій швидше впоратися із хворобою.
  21. Не ігноруйте мене, коли я ставлю чесні запитання. Інакше я перестану запитувати вас і почну шукати відповідь невідомо де.
  22. Не відповідайте на «дурні» й «безглузді» запитання. Цьому не буде кінця. Я просто хочу бути поряд із вами.
  23. Не шкодуйте, що ми проводимо разом не так багато часу, як хотілось би. Важливо те, як ми його проводимо.
  24. Ніколи Не показуйте, що ви – ідеальні. Це вимагатиме від мене занадто багато. Я можу із цим не впоратись.
  25. Не дозволяйте, щоб мої страхи тривожили вас. Тоді я боятимусь іще більше. Будьте спокійними і сміливими.
  26. Не забувайте, що я не можу жити без доброго слова, розуміння і заохочення. Чесно зароблена похвала інколи забувається, а от сварка – ніколи.
  27. Не на критиці я вчуся, а на прикладі. Пам’ятайте про це і ставтеся до мене так, як ви ставитесь до своїх друзів.

 

ТОДІ Я БУДУ ВАШИМ ДРУГОМ!

 

Я ВАС ДУЖЕ ЛЮБЛЮ! ЛЮБІТЬ І ВИ МЕНЕ!

ВАША ДИТИНА.

Для твоєї безпеки запам’ятай

 

Запам’ятай правила взаємин!

1.     У ставленні до іншої людини завжди будь ша­нобливим, уважним, доброзичливим.

2.     Ніколи не дозволяй собі насміхатися над вада­ми людини.

3.     Не намагайся бути «кращим» за всіх.

4.     Не соромся поступатися іншому.

5.     Не накопичуй образ і не дуйся, краще перший посміхнися.

6.     У відповідальний момент вмій стримати себе і уникни конфлікту.

 

Правила протипожежної безпеки для учнів

Категорично забороняється:

·        гратися із сірниками;

·        запалювати папір або інші предмети і переноси­ти вогонь;

·        без нагляду дорослих запалювати вогнище із сухого листя, сміття, різних відходів горючих матеріалів;

·        вигрібати вугілля під час його горіння в печі;

·        вмикати електроприлади за відсутності дорослих;

·        класти іграшки та інші предмети на запалені плити або увімкнені електроприлади;

·        запалювати легкозаймисті речовини або пе­ревіряти їх на вогнетривкість.

 

Правила безпечної їзди на велосипеді

1.     Виїжджати на проїжджу частину на велосипе­дах забороняється дітям до 14 років.

2.     Забороняється їздити по тротуарах, якщо є ве­лосипедна доріжка.

3.     Небезпечно влаштовувати буксирування вело­сипедів.

4.     Не можна возити пасажирів, якщо немає до­даткового сидіння.

5.     Перед переходом вулиці слід зупинятися і пе­реходити вулицю по пішохідній доріжці, ведучи по­ряд велосипед.

 

Безпека в школі

1.     Коли входиш до школи, не штовхайся, не поспішай випередити усіх.

2.     Йдучи по коридору, треба триматися праворуч, не можна бігати, кричати, тримати руки в кише­нях, тулитися до стінки, затівати бійку.

3.     Під час перерви можна грати у безпечні ігри.

4.     Користуючись сходами, не можна штовхатися, зупинятися, підставляти ноги, затівати ігри, з'їжджати по поручнях.

5.     Снідати під час перерви потрібно в їдальні. їсти на ходу не можна.

 

Обережно! Піротехнічні засоби

Піротехнічні засоби - це петарди, хлопавки, бен­гальські вогні, ракетниці тощо. Категорично заборо­няється:

·        користуватися саморобними піротехнічними засобами;

·        запалювати бенгальські вогні біля ялинки, при великому скупченні людей, біля дітей у маскарад­них костюмах;

·        підривати петарди в приміщенні, в покинутих будівлях, біля житла людей;

·        цілитися хлопавкою в обличчя, стріляти по лег­козаймистих предметах.

Ракетниця для феєрверків повинна знаходитися лише в руках досвідченого дорослого.

 

Якщо в приміщенні відчутний запах газу…

Потрібно:

1.     повідомити дорослих;

2.     відкрити вікно, провітрити приміщення;

3.     закрити крани на плиті перекрити газ на трубі;

4.     не вмикати світла, не запалювати сірників;

5.     зателефонувати 104.

 

Сказ ­– захворювання смертельне

Збудник хвороби - вірус, який знаходиться в слині і мозку хворих тварин. Розповсюджують хво­робу лисиці, вовки, бродячі собаки та кішки. Мож­на заразитися не тільки при укусі, але й при попа­данні слини на шкіру, де є подряпини. Врятувати хворого на сказ неможливо, але хворобу можна по­передити. Якщо вас вкусила навіть на вид здорова тварина, обов'язково зверніться в лікарню!

 

Про вибухонебезпечні предмети

1.     Не торкайтеся до вибухонебезпечних пред­метів: гранат, детонаторів, патронів, мін і снарядів. Вони можуть зірватися від удару, тертя, нагріван­ня, при спробі їх розібрати.

2.     Їх можна виявити в лісі, в полі, на пустирі, на березі річки і водойми, під час земляних чи будівельних робіт, під час походу чи екскурсій.

3.     При виявленні вибухонебезпечних предметів запам'ятайте місце, поставте мітку.

4.     Негайно повідомте про знахідку в школу, в міліцію, в найближче підприємство. Не торкайся сам і не дозволяй іншим торкатися до цих предметів.

 

Гігієна письма і читання

При письмі і читанні сидіть рівно, злегка спер­шись на спинку парти. Ноги поставте рівно. Не при­тискайтеся грудьми до парти.

Світло повинно падати зліва. Так воно не робить тіні від руки. Відстань від очей до нижньої і верхньої частини книги чи зошита повинна бути од­наковою. При цьому вона має бути рівною довжині зігнутої руки від ліктя до кулачка.

 

Нікотин – отрута

Куріння – шкідливе для здоров’я. найбільшу шкоду нікотин приносить підлітковому організму. Люди, що почали палити до п’ятнадцяти років помирають від раку легень у п’ять разів частіше. У цигарках міститься близько 1200 отруйних сполук.

На організм дівчаток нікотин впливає значно згубніше.

Нікотин – отрута. Він повільно вбиває ваші таланти, красу, працездатність, спритність. Ваше здоров’я у ваших руках.

 

Перша допомога при подряпинах, саднах, порізах

Запам'ятай!

Якщо ти поранився, головне зупинити кровотечу та не допустити потрапляння інфекції до рани.

1.     Промий рану перекисом водню (вода з-під кра­ну не годиться).

2.     Продезинфікуй розчином йоду чи зеленки.

3.     Заклей рану лейкопластиром або наклади пов'язку.

4.     Щоб від садна не було тривалого крововиливу під шкіру («синця»), до місця удару приклади змо­ченого холодною водою рушника, шматочок льоду, холодний металевий предмет тощо.

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Пошук

Друзі сайту

Котелевський РМК

Котелевська Гімназія №1

Котелевська ЗОШ №4


Педпреса

МОН


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz