План розвитку школи на 2016-2018 роки
Мета і завдання розвитку освіти Котелевської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 2 Котелевської районної ради Полтавської області
Мета: створення умов для навчання й виховання дитини, реалізація її здібностей, нахилів та уподобань, формування ініціативної, національно свідомої особистості, здатної реалізувати себе в демократичному суспільстві.
Першочергові завдання:
- забезпечення реалізації права громадян на здобуття загальної середньої освіти відповідно до навчальних планів;
- формування особистості школяра, готового до неперервної освіти, з розвиненими професійно-трудовою, суспільно-правовою, сімейно-побутовою, культурно - дозвіллєвою, особистісно етичною сферами компетентності;
- розвиток здібностей та обдарувань дитини, її наукового світогляду;
- оновлення змісту освіти, розробка й апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання;
- виховання свідомого патріота України, який любить рідну землю, мову й культуру, дбає про її розвиток і готовий до її захисту, переконаний, що найповніший розквіт нації можливий лише у власній державі.
- виховання члена демократичного суспільства, у свідомості й діях якого поєднані права та обов'язки, відповідальність перед суспільством, виховання дисциплінованої, принципової і мужньої людини;
- підготовка до особистого життя: піклування про здоров'я дитини, формування її культурних потреб, здібностей, інтересів, ініціативності, працьовитості, комунікативних умінь, знання мов;
- підготовка до участі в культурному житті держави, народу як активного творця, здатного до збереження, розвитку і захисту культурних надбань; до життя в екологічному, політичному, економічному, культурно-освітньому середовищі;
- підготовка до майбутньої професійної діяльності.
Напрями реалізації першорядних завдань:
- спрямування системи освіти школи на особистість дитини, її розвиток; створення ефективних умов для забезпечення інтелектуального, соціального, морального й фізичного розвитку кожної особистості;
- посилення ролі сім'ї у вихованні дітей, створення умов для ефективної взаємодії батьків зі школою;
- забезпечення умов для неперервної фахової освіти й удосконалення професійної майстерності вчителя з урахуванням методичної проблеми школи;
• вивчення, апробація й упровадження в практику передового педагогічного досвіду, нових технологій навчання й виховання;
- посилення роботи з виявлення й підтримки обдарованих дітей;
- спонукання учнів до протидії правопорушенням, проявам аморальності, бездуховності, антигромадської діяльності;
- стимулювання ініціативи й активізація творчості педагогів у науково-дослідницькій і дослідно-експериментальній діяльності, спрямованій на оновлення й розвиток навчально-виховного процесу;
- підвищення ефективності педагогічної та науково-дослідницької діяльності, управління на основі інформаційних технологій.
Навчально-виховний процес школи спрямований на формування у випускника школи якостей, необхідних для життєвого та професійного самовизначення:
- готовності вибирати сферу освітньої діяльності відповідно до своїх здібностей і можливостей;
- вільного володіння українською, англійською, російською мовами;
- працелюбності, готовності до неперервної праці;
- чіткої орієнтації в сучасних реаліях і підготовленості до життя і праці у XXI ст.;
- сформованої трудової і моральної життєтворчої мотивації, активної громадянської і професійної позицій;
- високий рівень освіченості й культури, здатність до творчої праці, професійного розвитку, упровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ);
- наявність життєвого досвіду роботи в групі, під керівництвом, самостійно, з літературою, з приладами, комп'ютером;
- високий рівень громадянськості, здатність до осмислення життєвих цінностей.
|